»Danes pravimo, da pametni telefoni jejo svet, vse je povezano s tehnologijo pametnih telefonov – razen e-knjig, ki ostajajo na isti ravni kot na začetku. To je absurdno.«
»Uporabniki se navajajo na plačevanje naročnine. Na to se navadijo. To še vedno traja. Je nekaj, kar je zelo zanimivo za industrijo.«
»Ste majhen trg z malo večjimi mesti. To je lahko velika prednost v enem pogledu: kot založnik ste zelo blizu svojim potrošnikom, zlahka lahko pridete v stik z njimi. Na to glejte kot na prednost, ki seveda prinese nekaj težav. Vaš obseg je tudi majhen. Vaša velika prednost je, da ste blizu svojemu občinstvu. V teh težkih časih je ta prednost še večja.«
»Druga stvar: slišal sem, da so v Sloveniji med karanteno nekateri založniki dajali zastonj dostop do digitalnih materialov za obdobje karantene. Po koncu karantene so jih začeli znova zaračunavati. Število ljudi, ki so bili pripravljeni plačati, je znatno naraslo. Našli so nove digitalne naročnike, ki jih prej niso imeli.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju